måndag 27 februari 2012

Så det kan bli...

Skulle åka tjejvasan i helgen som var, trodde jag ja... I tors började jag känna mig krasslig, tänkte att det här går ändå! Värre under fre och min mor avrådde mig starkt från att åka utifrån mina symtom.

Lör kom och gisses vad ont i nacken och huvudet jag hade men med hjälp av Ipren som snälla hotellpersonalen bjöd på blev det okey iaf, in till Mora och lyckades ha det väldigt trevligt trots att jag inte mådde så bra. På söndag gick det dock inte längre, var tvungen att rodda runt med en massa folk då min bil blivit påkörd av en fucking buss och efter den valsen var all ork borta. Sa typ 2 ord på hela bilresan hem.

Väl hemma skulle jag förbereda mig inför kommande arbetsdag, E tyckte att jag var kinkig och själv kände jag mig konstig så tog tempen, 40,5 oki.... Blir inget jobb faen får sjukanmäla mig, jeeeeeedrans. E sprang över till snälla grannen och hämtade Alvedon. Inte konstigt att man inte var sig själv under den dagen då...

Nya tag mot tjejvasan nästa år!!!

Tjosan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar